دانش پایه در مورد کیست کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

دانش پایه در مورد کیست کلیهدانش پایه در مورد کیست کلیه

کیست مجموعه ای از کیست های کلیه از کوچک به بزرگ در کلیه یک یا هر دو کلیه است. آنها اغلب در کنترل بیماری دیگری ظاهر می شود. حدود 30 درصد از افراد 70 ساله و مسن تر، که آنها یک یا چند کیست. به طور معمول، هنگامی که علائم و نشانه های فیزیکی از تغییرات کیست کلیوی باعث، بیماران ممکن است زمان درمان را انتخاب نمایید.

پیش بینی

به طور کلی، کیست کلیه بدن انسان صدمه نمی زند، مگر اینکه آنها بیماران به بسیاری از غم و اندوه زمانی که کیست جلد بسیار بزرگ رشد کرده اند، و ارگان های بدن و اعصاب سرکوب شده است. معمولا، دکتر انتظار طول می کشد و ببینید نگرش.

کیست ساده کلیه آرامی توسعه، و پیش آگهی مطلوب است. هیچ نشانه ای روشن است که مردم نیازی به مصرف دارو یا جراحی است. این بیماری می تواند هیچ تاثیری بر روی زندگی روزمره بیمار است. آنها فقط باید ب اولتراسوند در هر سال یا شش ماه.

باید آن را از نظر درمان قبول شامل:

1 درد در پشت یا شکم یا روح استرس شدید

2، قطر برس بیشتر از 4 سانتی متر، و یا به اندازه کیست اخیرا قابل توجهی افزایش یافته

3، قلم مو ارگان های دیگر، و یا نشانه های نظیر هیدرونفروز، خونریزی ثانویه کیسه صفرا، عفونت، معافیت، و غیره را مهار

4 مشکوک به سرطان

احتیاط

در حال حاضر، هیچ روش درمان است. بلکه برخی از روش های برای جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها به دلیل افزایش کیست وجود دارد. در نتیجه کاهش و یا جلوگیری از اورمی.

1، خستگی، اجتناب کنند. دارای توازن میان کار و یا دیگر بخش هایی از زندگی، برای جلوگیری از بدتر شدن بیماری به دلیل بیش از حد.

2، برای جلوگیری از سرماخوردگی و آنفولانزا. سرماخوردگی و آنفولانزا، سرماخوردگی اغلب، شاید باعث آسیب جدی بیشتر به کلیه ها، و غیره شتاب پیشرفت بیماری کلیوی. بنابراین، بیماران باید پیشگیرانه برای سرماخوردگی و آنفولانزا، و درمان دریافت می کند.

3، مدیریت فشار خون بالا. فشار خون بالا می تواند به کلیه سرعت آسیب برساند. در همان زمان آن را ممکن است بیماریهای عروق مغزی و سایر عوارض جدی منجر شود.

4 احتیاط زخم. هنوز چیزهای سنگین بلند نمی شود. اجتناب از فعالیت هایی است که ممکن است افزایش فشار شکمی، مانند کمر پیچ و تاب، کراوات خیلی تنگ است، و غیره اجتناب از کیست شدید فعالیت بدنی ناگهانی.

5 کنترل عوارض، مانند پارگی کیست، خونریزی، عفونت، سنگ کلیه، و غیره

اگر می خواهید به دانستن دانش کیست های کلیوی، و یا پیدا کردن یک پیشنهاد از درمان، شما می توانید با ما ارتباط برقرار، ترک یک پیام یا ارسال پست asya.yue@mail.ru، ما به شما پاسخ ظرف 24 ساعت به من بدهید.





:: برچسب‌ها: کیست کلیه,کیست ,
:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: